TenT op pad deel 2

13 januari 2022 - L'Alfàs del Pi, Spanje

Op 22 december zijn we aangekomen op camping La Marina. Lekker vertrouwd, want daar zijn we 3 jaar geleden al geweest, zelfs de receptie spreekt Nederlands. Wij mochten zelf onze plaats uitzoeken, maar veel keuze was er met de komende feestdagen niet. Uiteindelijk werd het plek 111, in een gezellig straatje met allemaal Duitsers. Met deze gasten hebben we Heiligerabend gevierd op 24 december, iedereen had wat te drinken en te eten meegenomen. Ondanks de avondkoude was het een gemütliche avond. Voor de kerst moet je niet in Spanje zijn. Wat een ongezellige dagen zijn dat, niet zoals wij gewend zijn met mooie winkels, alles over de top versierd enz., enz. Nuja, dat hebben we ook weer overleefd. Op 27 december kwamen Lotte, Martin, Constantijn en Sumo aan in Spanje. Ze zijn direct naar hun appartement in Guardamar gegaan en de volgende dag hebben wij elkaar ontmoet op de camping. Een huisje huren op de camping was onmogelijk rond de feestdagen, vandaar dat ze een huisje in de buurt hebben gehuurd. Dat is het voordeel met airb&b. Gezellige dagen gehad, met als kers op de taart, de enige echte oliebollen! Wat een feest was dat om in Spanje een zelfgebakken oliebol te eten. Martin en Lotte hebben zich nog uitgesloofd in het zwembad van de camping. Samen naar Alicante en Benidorm geweest.

1. Rika combee:
    13 januari 2022
    Dat weet alvast voor de volgende keer na kerst vertrekken.
    de oliebollen heb ik op de foto gezien zagen er goed uit ik had ze bij een kraam hier in de ophelialaan gekocht maar waren niet lekker zijn verdwenen in de vuilnisbak niet meer doen volgend jaar lekker weer naar hulleman.Ik heb zondag na nieuwjaar corona opgelopen heb 8 dagen binnen gezeten niet leuk heb de kinderen ook aangestoken wendy devili niet erwin annemijn had het niet maar is nu ook de sjaak krijgt morgen een sneltest.veel plezier daar nog .
  2. Martin:
    14 januari 2022
    Wat een leven hebben jullie pensionadas toch! 😁🎉